tirsdag den 10. januar 2012

Sweet pink chocolate

Hej læsere.
Her kommer en lille anbefaling. Det drejer sig om de lækreste chokolademandler jeg nogen sinde har smagt.

Som billederne afslører er de fra Summerbird og hedder Rasberry Red. Jeg smagte dem første gang i efteråret '11 hvor min veninde, Cecilie, introducerede mig for dem. Mums! Jeg har dog været lidt for nærig til at købe dem siden (de koster 44kr.), men da jeg fik en pose af min mor sidst jeg var hjemme på Fyn, genvandt jeg kærligheden for dem og tror helt sikkert godt at jeg kunne finde på at ofre penge på dem en anden gang. 44 kroner er pludselig ikke så dyrt når man ved hvor godt de smager - og det mener jeg virkelig - de er så lækre!
Hvis ikke I kender dem, synes jeg helt sikkert I skal prøve at købe en pose - I vil ikke fortryde det. Man kan også købe en stor dåse med dem, men det er måske lige i overkanten, tror jeg. Desuden er det en perfekt værtindegave at komme med, synes jeg. En ekstra bonus er den fine pink farve de har :)

Mums siger jeg bare!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar