lørdag den 7. januar 2012

Januarudsalg



Kære Jer, der følger med.

Så er jeg hjemme fra arbejde og har fået handlet ind og vasket tøj. Er godt nok træt nu, men har heldigvis ingen planer i aften, så der er endelig tid til afslapning :) I morgen tidlig kl. 8.00 starter endnu en uge på studiet, så jeg skal vist til at komme igang hvis jeg skal nå at holde lidt weekend inden den slutter. Håber der kommer en god film i fjerneren i aften?!

I torsdags havde jeg fri og var nede i byen og kigge udsalg. Jeg havde set frem til denne dag længe og havde ret store forventninger (og en hel del penge med) da jeg tog afsted om formiddagen. "Heldigvis" var vejret ikke det bedste, så jeg havde byen ret meget for mig selv, bortset fra et par andre shoppeglade folk og en hel del af mine studiekammerater som også var ude og nyde den velfortjente fridag.

Jeg fik købt en hel del - alt sammen på udsalg - og var godt tilfreds da jeg kom hjem med tingene. Foruden de ting på billederne købte jeg også en ny træningstrøje fra H&M, tre par små ørestikker fra Accessorize, en lækker blazer fra Part Two og en hygge-striktrøje fra Gina Tricot. Jeg havde lovet mig selv at købe ting til min basisgardarobe i god kvalitet, hvilket jeg synes lykkedes ret godt. Havde kun et par små impulskøb (træningstrøjen og strikken fra GT), men altså... nogle gange er tingene bare for billige til at man kan lade dem ligge :) Kender I det?


Her er i hvert fald lidt billeder af hvad der lå i de mange poser jeg havde med hjem.


Lækker striktrøje fra InWear i angora

...med de fineste guldknapper

Basis cardigan i en fin farve fra InWear


Meget fin top fra SOAKED in luxury

Smuk cardigan fra SOAKED in luxury med fine detaljer

Flot kjole fra SOAKED in luxury


...med yndige palietter

Super flot frakke fra Benetton, den sidder bare så perfekt

Basis cardigan fra Benetton i uld og angora


Læderhandsker fra Accessorize til næsten ingen penge, dejligt

Smukke øreringe fra Accessorize

Hjerteøreringe fra Accessorize


2 kommentarer:

  1. Wow, virkelig noget fedt tøj søs ! Glæder mig til at se det in real næste gang vi ses.:-)
    //Laura Louise

    http://lauralouisesblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. ARGH, sikke en masse fine ting, som du har fået købt. Wow! :D Er vildt misundelig :D

    http://www.cravingforbecoming.dk/

    SvarSlet