søndag den 29. januar 2012

HAY puder

Hej med jer.
Så er jeg tilbage i Aarhus efter en dejlig weekend på Fyn. Lige nu sidder jeg klar til at se håndboldfinalen - kom så DANMARK!! Men inden de starter kan jeg lige nå at vise jer mine nye HAY puder. Jeg har ønsket mig dem i rigtig lang tid og var virkelig i tvivl om hvilke farver der ville være flotte hjem til mig. Men det endte med at jeg købte en pink og en lyserød og de er helt perfekte. Jeg synes de lyser godt op i sofaen og de passer rigtig fint sammen med min nye Rolf lysestage som jeg fik i fødselsdagsgave (billeder kommer snart) og nogle postkort jeg har hængende på væggen over sofaen.

Puderne koster 550 kr. stykket og kan bl.a. købes i HAY og Magasin.

Nu må jeg tilbage til kampen, vi læses ved snart igen :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar