mandag den 23. januar 2012

Fødselsdag

Kære læsere.
Jeg håber I har haft en dejlig weekend og er kommet godt igang med den nye uge i dag. 
Jeg har haft den bedste weekend og er blevet fejret på bedste vis. Faktisk er jeg blevet fejret både torsdag, fredag, lørdag og søndag selvom jeg jo kun havde rigtig fødselsdag i lørdags :) Det har været nogle helt fantastiske dage med masser af gæster, gaver, hygge og god mad. Jeg har lavet dette indlæg med lidt highlights fra weekenden - gaverne kommer i et indlæg i morgen.
Knus Katrine

Torsdag havde jeg hjemmelavet fødselsdagsbrunsviger med til holdet på skolen :)

Fredag fik jeg besøg af min familie, hvor jeg havde lavet lækker middag og lagkage til dessert.

:)

Lørdag morgen blev jeg vækket af min familie med gaver og fødselsdagssang.

Efterfølgende kæreste-aften med håndbold og god mad :)

Søndag havde jeg inviteret nogle piger til boller og kakao - så hyggeligt.

... og så var der flere fine gaver ...

... og fødselsdagsboller ...

... og mango og appelsin :)

Skønne Lise fra mit arbejde og fødselsdagsbarnet :)

Søde Vivi og Julie fra studiet. 

Fie fra efterskolen og Karen fra studiet - dejlige piger.

Endnu en lagkage og masser af hygge - skøn, skøn weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar