fredag den 6. januar 2012

Marskantikken, Verninge

Kære læsere.
Så er det allerede weekend! Jeg synes allerede 2012 går rigtig hurtigt. Denne uge har indtil videre stået på læsning, eksamen, middag hos Fie, semesterstart, forelæsninger, udsalgs-shopping, cafétur, oprydning og filmhygge med Frede. I morgen og søndag står den på arbejde, og så er årets første uge allerede gået.

I dag vil jeg vise jer billeder fra endnu en tur på loppemarked. Billederne er taget i starten af december (derfor er der julekugler på et af billederne), jeg har bare ikke fået vist jer dem før nu, fordi jeg har haft så travlt. Denne gang er loppemarkedet hos en privat hos en sød dame, Elsebeth Laursen, som bor i Verninge på Fyn. Jeg opdagede butikken da jeg kørte forbi et skilt i min hjemby, hvorpå der stod "Loppemarked --->" Så min mor, søster og jeg fulgte skiltene og kom til sidst frem til en lille hyggelig butik ude på landet. Butikken var rigtig fin og jeg skal helt sikkert derud igen når der er mulighed for det. Det er jo oftest på de private loppemarkeder man er heldig at finde fine ting til billige penge. Jeg købte bl.a. nogle patentflasker med mærkater på, en flot blå kagedåse, et sølv bæltespænde som skal sættes på en taske og to fine glasfade. 
Nedenfor kan I se nogle af tingene som var i butikken.

Håber I får en dejlig fredag aften. Jeg skal slappe af på sofaen, se x-faktor og tidligt i seng :)

Hej hej.
















Adressen er:
Holmehavegyden 58, Verninge
5690 Tommerup

Ingen kommentarer:

Send en kommentar