tirsdag den 17. januar 2012

PLEXIGLAS

Hej alle sammen :)
For tiden er jeg ret vild med plexiglas. Jeg gjorde et kup i Netto igår da jeg opdagede at de havde en plexiglasopbevaringskasse til 39kr. i denne uge. Den ligner til forveksling den fra Nomess som er på tredje billede nedenfor. Der er dog en temmelig stor prisforskel, da den fra Nomess koster 235kr. Desværre opdagede jeg det for sent, for der var udsolgt i min Nettobutik da jeg kom derned igår kl. 17.30. Heldigvis hjalp min søde mor med at undersøge mulighederne for at finde en i Odense, og det endte med at min lillebror måtte en tur afsted for at købe den til mig. 2 stk blev det til og jeg var mere end glad da jeg fik af vide at missionen var lykkes. 

Nedenfor kan I se nogle flere fine ting i plexiglas. Knus Kat


 Billeder fra Livingshop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar