onsdag den 18. januar 2012

Just bought

Hej læsere.

Jeg faldt over denne yndige halskæde igår på ASOS. Kunne simpelthen ikke stå for den, og har længe ønsket mig en kort halskæde til at have på sammen med en løs t-shirt eller en fin skjorte. Halskæden findes også i lilla, og jeg overvejede virkelig at bestille dem begge, men begrænsede mig til den mintgrønne. Nu må vi se, hvis den er lige så fantastisk som jeg forestiller mig, kan jeg jo altid bestille den lilla også... Pastelfarver er nogle af mine yndlinsfarver. De er simpelthen så fine, og jeg kan ikke vente til foråret hvor alle farverne for alvor kommer frem :)
Halskæden kostede 83kr. og kan købes her.

Lige nu er jeg igang med at bage brunsviger til mit hold i morgen. Jeg har nemlig fødselsdag på lørdag og lovede derfor at tage kage med i morgen :) Jeg har godt nok aldrig forsøgt mig med brunsviger før, men den dufter virkelig fantastisk, så håber den bliver god.

Håber I får en dejlig aften. Vi læses ved!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar