mandag den 9. januar 2012

Fødselsdagsønsker

Hej darlings!

Så blev det sørme mandag igen...
Jeg er lige kommet hjem fra lækker træning i selskab med søde Lise fra mit arbejde. Det var virkelig godt at komme igang igen oven på julen og en meget inaktiv eksamensperiode. Nu må jeg lige komme ind i en god rytme igen med træning 2-3 gange om ugen - det burde kunne lade sig gøre med lidt prioritering. Min uge byder på en masse dejlige ting; madlavning med dejlige studieveninder, ryd-op-i-tøjskab hos Fie, spisning + efterfølgende bytur med hold C, arbejde og kæreste-kvalitets-tid. Skønt!

Håber I har haft en god dag indtil videre :)

Her er som lovet en collage med ting jeg ønsker mig i fødselsdagsgave. 



1. Georg Jensen Bernadotte termokande
2. Kubus lysestage
3. Lyngby vaser
4. HAY puder
5. Coffee table books
6. Marc by Marc Jacobs wallet
7. Morgenkåbe
8. Won Hundred Birgitte sorte jeans
9. Abonnement på Elle eller Isabellas
10. Nike free sko
11. DKNY Toilettaske
12. Gavekort til ansigtsbehandling
13. Trip Trap skærebræt
14. Stavblender
15. Trip Trap bordskånere
16. Strygebræt
17. Strygejern


1 kommentar: