mandag den 30. januar 2012

Antik loppemarked, Ridehuset, Aarhus C.

For et par uger siden var jeg til antik loppemarked i Ridehuset, som ligger i Aarhus C. Jeg købte for en gangs skyld ingen ting, men fik taget et par billeder af nogle fine ting som jeg lige vil vise jer. Ofte er priserne skruet en del op når det er antik marked i forhold til almindelige loppemarkeder. Det er ofte folk der tager rundt til forskellige markeder med deres boder, så de har en god fornemmelse af hvad tingene er værd, og derfor er det sværere at prutte om prisen med dem. Men nogle gange kan man godt være heldig :)


Fint nummerskilt

Flotte kage- og kaffedåser

Lyngbyvaser med og uden blomster


Virkelig fint saltkar - ærger mig lidt over at jeg ikke købte det - 100 kr. var måske ikke så galt alligevel?!

Gamle møbler


2 kommentarer:

  1. Jeg ville virkelig gerne have været afsted.
    Nu bliver jeg simpelthen nød til at følge dig - tænk hvis jeg senere hen gik glip af nogle fikse ideer fra en blogger fra Århus .. eller jeg ved selvfølgelig ikke om du er fra byen, men ja.
    Jeg skal ikke gå glip af noget ;D

    KH Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla.
      Tak for din søde kommentar. Du er selvfølgelig velkommen til at følge mig.
      Jeg bor i Aarhus - gør du også?
      Jeg synes helt klart der mangler nogle bloggere fra Aarhus, alle de store kommer fra København, så som du selv siger må vi jo følge hinanden så vi kan blive opdateret om hvad der sker i byen og ikke gå glip af noget :)
      Kh Katrine

      Slet