tirsdag den 3. januar 2012

Winter forest

Hej venner.
Det er lang tid siden I har hørt fra mig, men jeg har simpelthen haft så travlt med jul, nytår og eksamenslæsning. Nu er eksamen overstået i denne omgang og der er igen tid til blogindlæg og andre sjove ting.

Jeg har tilbragt alle dagene mellem jul og nytår på Fyn hjemme hos min familie. Det har været skønt at være sammen med dem jeg holder allermest af, på trods af eksamenslæsning hver eneste dag og dårlig samvittighed når jeg tillod mig at holde fri. Vi har dog alligevel fået gået ture, spillet spil, lavet god mad, haft gæster, bagt julesmåkager, været på udsalgsshopping, bagt verdens bedste brød, drukket rødvin og hygget med tæpper og stearinlys til gode film. Alt i alt en dejlig jule(læse)ferie med masser af kvalitetstid med familien.

Jeg vil vise jer nogle billeder mig og min lillesøster tog da vi var ude og gå tur i skoven en af dagene op til jul. Vejret var rigtig flot og der var faldet en lille smule sne i løbet af natten nogle få steder.

Håber I alle har haft en dejlig jul og en god nytårsaften.
Flere blogindlæg følger snart :)
Knus K


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar