mandag den 23. april 2012

Right now


Lige et enkelt stemningsbillede fra min stue, hvor jeg har gang i en hel del ting...

- To halvtomme vandflasker fra min dag på klinikken.
- Smukke roser fra min veninde, som var på besøg i weekenden. De spreder god stemning og jeg bliver glad hver gang jeg kigger på dem.
- Patientmappen ligger åben fordi jeg, via min iPhone, har været igang med at booke patienter til behandling i de kommende uger.
- Oral Radiologi-bogen ligger og venter på at blive åbnet, så jeg kan få indhentet det sidste af pensum.
- Den gule bog ligger fremme fra i morges, hvor jeg hurtigt forberedte mig på dagens bedøvelser.
- Kaffen er varm og snart klar til at kvikke mig op.
- På mac'en kører blog, kalender, mail og facebook.
- Fjernbetjeningerne ligger her indtil jeg skal bruge dem i aften.

Nu er det igang med læsning! HEJ :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar