søndag den 1. april 2012

Inspiration fra hverdagen









Godmorgen søde læsere.

Så er det allerede søndag og ugen er ved at være slut. Jeg var på arbejde igår og skal igen i dag. I morgen skal jeg til Fyn og tirsdag går turen til Barcelona. Bliver dejligt at komme på ferie og jeg ser frem til masser af hygge med min familie. Lige p.t. ser vejret dog ud til at blive ret dårligt, men jeg håber det ikke er så slemt når først vi kommer derned :)

I aften skal Frede og jeg i bio og se "The Hunger Games" - har hørt lidt blandede meninger om den, så glæder mig til at se hvad det er for noget - håber den er god!
Jeg håber, at I har haft en dejlig uge og får en god søndag i solskinsvejret. I dag er det jo 1. april, så pas nu på I ikke bliver snydt af en aprilsnar :)

Billederne er forresten nogle jeg har taget i løbet af de sidste par uger. Håber I synes om dem!
Knus Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar