mandag den 2. april 2012

New sandals






Hej med jer.

Nu er der ikke længe til jeg smutter til Fyn og i morgen går turen til Barcelona. Jeg var lige forbi mit arbejde (Blondie & Buster) i formiddags for at købe disse sandaler. Vi fik dem i butikken i sidste uge og de har allerede solgt rigtig godt, så jeg skyndte mig at købe et par inden de blev udsolgt. Tager dem med til Barcelona og er sikker på de bliver gode. De er heldigvis ret nice med sorte strømper/strømpebukser i, så hvis vejret ikke bliver til bare tæer kan jeg da få dem brugt alligevel :)

Vejret her i Danmark snyder virkelig, synes jeg. Solen skinner jo og jeg troede det var ok-varmt da jeg skulle ned i byen tidligere. Men ligepludselig begyndte det at sne og blæsten er virkelig kold. Så på med hue og handsker hvis I skal udenfor i dag!

Nu vil jeg pakke de sidste ting og se at komme afsted :) Ha' det godt herhjemme! Måske læses vi ved i Barcelona - jeg tager i hvert fald computeren med.

Påske-knus fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar