mandag den 23. april 2012

DIY: pictures










Hej alle sammen.
Jeg håber I har haft en dejlig weekend og er kommet godt igang med den nye uge :)
Min weekend har været skøn med koncert, brunch, efterskole-veninde-besøg, løbeture og kaffeaftaler.

Jeg har længe gerne ville have nogle billeder over min seng i soveværelset, men jeg har ikke helt kunne beslutte mig for, hvad det skulle være. Egentlig havde jeg tænkt på en billedvæg, men blev enig med mig selv om, at det var bedre med fire billeder på en række. Resultatet er blevet rigtig godt, synes jeg. Blomsterbilledet til venstre, købte jeg i sensommeren sidste år på et loppemarked i Mølleparken til 5 kr. De to i midten har jeg selv fundet i et Acne-magasin, og sat dem i rammer fra Søstrene Grene. Billedet til højre er købt i genbrugsbutikken "Svalerne" på Fyn til 20 kr.

Forresten har jeg startet endnu en ny kategori: "DIY". Til de af jer, som ikke kender betegnelsen, betyder det Do It Yourself. I denne kategori vil jeg løbende poste indlæg med kreative ting jeg laver.

Fortsat god dag! :)

2 kommentarer:

  1. Rigtige fine billeder.. Det ser rigtig godt ud med de sorte rammer og de blandede motiver.. Rigtig fint.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare godt ud søs!

    SvarSlet