tirsdag den 8. november 2011

Nyt i Blondie & Buster

Som lovet kommer her et indlæg om noget af det nye i Blondie & Buster. Jeg var på arbejde i lørdags hvor jeg tog billederne, det er derfor altsammen noget du stadig vil kunne finde i butikken.

Først vil jeg vise jer to par flade sko som jeg synes ret godt om. De er fine begge to på hver sin måde. Jeg kan især rigtig godt lide detaljen med blomsten på ballerinaerne. Hvad synes I?

Wonders

ShoeBiz

De næste I skal se er korte støvler. Nogle af dem har I måske set før, men jeg synes simpelthen de er så fine alle sammen. De chunky hæle er helt klart et musthave her i efteråret og de korte støvler er super anvendelige fordi de går til så meget forskelligt fx jeans, kjoler osv. Samtidig er de virkelig praktiske fordi de er gode at gå i og kan holde til en hel del hvilket er ret nødvendigt her i Aarhus med alle brostensgaderne :) De sorte støvler på det sidste billede er dem jeg har - de er så fantastiske!

Billi Bi

Gardenia

Vagabond

Billi Bi

Billi Bi

Vil også gerne vise jer nogle af alle vores flotteste stilletter. Vi har rigtig mange og de ligger i alle prisklasser fra 299 kr. til 1199 kr. Hvad synes I om dem? Nogle af stilletterne er ret vilde, men jeg synes de er rigtig flotte alle sammen. Spørg endelig hvis der er nogle priser I gerne vil vide :)

Billi Bi

Billi Bi

BDK

Øverst: BDK
Nederst: Blink

Blink

BDK

Blink

Blink

Hver fredag/lørdag bliver kunderne forkælet i butikken. Der bliver sat lækkerier frem og det er meget populært og også ret hyggeligt, synes jeg. Det giver en god stemning og det er jo skønt at være på arbejde når der er glade kunder. Hvis du ikke har været forbi butikken endnu, synes jeg helt klart du skal gøre det. Den er et besøg værd og du får en af de bedste kundeservices i Aarhus (siger jeg som er ansat i butikken hehe). Vi går meget op i tilfredse kunder og det kan tydeligt mærkes når du besøger butikken.


Det var alt for nu fra Blondie & Buster. Adressen er Maren Smeds Gyde 5, 8000 Aarhus C. Hvem ved, måske kommer der snart et indlæg om vinterstøvler eller herresko. Vi læses ved!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar