mandag den 21. november 2011

Ændringer

Hej alle læsere.

Jeg har besluttet at lave lidt ændringer her på bloggen, hvilket I nok vil komme til at mærke det næste stykke tid. Her kommer derfor et indlæg om hvad I kan forvente jer.

Det er snart 3 måneder siden jeg oprettede bloggen og det har været super fedt at starte op og komme ordenligt ind i bloguniverset. Jeg var ret ny på området da jeg startede, og havde ikke gjort mig de store overvejelser omkring hvilke forventninger jeg selv havde til bloggen. Jeg har derfor indtil nu blogget om alt mellem himmel og jord uden egentlig at gøre mig de store overvejelser om indholdet af indlæggene.

Sagen er nu den, at jeg på det seneste ikke har været helt tilfreds med indholdet og kvaliteten her på bloggen, og jeg er derfor kommet frem til at jeg vil ændre bloggens indhold, så der i fremtiden kun bliver blogget om genbrug og glamour, og ikke så meget om mig selv og min hverdag. Jeg tror dette vil give et bedre overblik og en god sammenhæng i bloggen, og jeg har derfor også besluttet, at slette de tidligere indlæg, jeg ikke er helt tilfreds med. Jeg vil dog lade nogle af dem være, da jeg synes det er sjovt at man kan se en udvikling på bloggen fra da jeg startede.

Jeg vil forsøge at lave bloggen mere gennemført med flotte billeder og indholdsrige indlæg. Vi er dog gået ind i en tid, hvor der er begrænsede timer med dagslys hvilket gør det svært at nå at tage billeder når jeg først er hjemme fra studiet sent på eftermiddagen. Af disse grunde vil der derfor ikke blive blogget hver dag men i stedet et par gange om ugen, når jeg har samlet interessant og kvalificeret materiale til bloggen.

Jeg håber I vil tage godt imod min nye stil på bloggen og jeg glæder mig til at vise jer hvad jeg har i tankerne.

Mange hilsner, KL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar