torsdag den 3. november 2011

Hyggeaften

Igår havde jeg hyggeaften med Frede og det var lige hvad jeg kunne bruge :)
Frede kom direkte fra træning og jeg havde derfor LOVET at der skulle være mad nok. Det endte derfor med at jeg lavede nachos til forret og wok-mad til hovedret. Det var rigtig lækkert og vi fik også lidt vin til - selvom det kun var onsdag :)








I kan jo se ingridienserne på billederne, men kyllingen var krydret med salt, peber, chili og karry. Saucen er bare kokosmælk. Virkelig nemt og rigtig lækkert med alle de farverige grøntsager :)

Vi så en film der hedder "Into the wild" som jeg havde liggende på min computer. Den var faktisk rigtig god selvom den endte sørgeligt. I kan se traileren her:


I morgen gælder det min eksamen i bedøvelse og førstehjælp. Jeg er så klar som jeg kan blive og nu skal det bare overstås. Jeg er vist efterhånden vant til at gå til eksamen, for kan ikke rigtig mærke nervøsiteten som ellers plejer at ramme mig dagen før eksamen. Men mon ikke den kommer i morgen tidlig?

Hvad skal I lave i weekenden? Jeg skal arbejde en masse og ses med nogle veninder. Det er vist snart tid til et indlæg om nye sko i butikken? Det tror jeg godt I kan forvente jer i løbet af de næste par dage. Der er især et par stilletter jeg gerne vil vise jer :)

Hav en dejlig aften og husk at krydse fingre for mig i morgen kl. 9!

/Katrine Lærke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar