tirsdag den 30. august 2011

House-to-the-Warming

I lørdags fik jeg for alvor indviet min nye lejlighed sammen med en masse dejlige venner og familie. Vi fik hygget, snakket, spillet Margrete-skål, danset, grinet og en masse andet. Festen sluttede først langt ud på natten og jeg tror alle havde en rigtig god aften - jeg synes i hvert fald det var en stor succes!

Jeg havde pyntet lejligheden med balloner og havde bagt cupcakes. Derudover var der lyserøde velkomstdrinks, lækre snacks og masser af øl - og jeg tror vist vi alle sammen fik rigeligt. Stemningen blev i hvert fald hurtigt god og folk fik snakket på kryds og tværs selvom ikke alle kendte hinanden :)

Senere på aftenen serverede jeg hjemmelavede pølsehorn, og pludselig blev festen til "pølsefest". Især mine skønne tandlæge-veninder fik spist rigeligt af dem og fik taget en masse sjove billeder sammen med pølsehornene - skøre piger!

Min lillebror og en god veninde, Cecilie, var kommet helt fra Fyn, og min fætter Kristian fra Aalborg havde også taget den lange tur herned. Skønt med familie-selskab!

Mit kamera blev flittigt brugt hele aftenen og der blev taget over 250 billeder. I kan se et par stykker af dem herunder...

Tøse-slik

Chokolade cupcakes med hindbærfrosting og banan cupcakes med moccafrosting

Balloner i lysekronen

Andreas og Frede

Fie, Vivi og Mia

Julie og Karen

Hyggesnak

Axel og lillebror Lasse

Tredje runde i Margrete-skål-legen

Fætter Kristian

Skønne tandlæger

Mikkel og Mia

Best friends
Sune og Cecilie

Typisk Vivi

Ovenpå

Cirkus - hvor kom det fra?

Cille

... Der ligger flere billeder på facebook, så gå ind og kig hvis I vil se mere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar