fredag den 26. august 2011

Pre-opening i Bianco Footwear

I dag er den nye Bianco butik åbnet på Søndergade i Aarhus C. Lige overfor Gina Tricot, ved siden af 3 butikken. Jeg har efterhånden arbejdet for Bianco i to år, og må nok indrømme at det var en lille smule vemodigt, da det for alvor gik op for mig at jeg ikke længere er en del af det. Mine chefer, Kirsten og Michael, har nemlig valgt at træde ud af Bianco og i stedet satse på et helt nyt koncept og åbne nogle nye skobutikker i de samme lokaler. Derfor har der de sidste to måneder været udsalg i Bianco butikkerne med henblik på at de lukker ned. Bianco i Maren Smeds Gyde er allerede lukket og starter op som "Blondie & Buster" d. 1/9-11. Bianco i Ryesgade lukker i næste uge og åbner omkring d. 15/9-11 som "POSH SHOES". Jeg skal stadig arbejde i begge forretninger og glæder mig meget! Det bliver mærker som Cashott, Billi Bi, Angulus, ShoeBiz, Gardenia, UGG, Vagabond, Hilfiger, Playboy, Bronx og BDK og jeg har set en del af skoene - det er super fedt! Kom ned og kig på onsdag når vi åbner :)

Nå, men igår aftes holdt den nye Bianco butik pre-opening for bloggere, ansatte og specielt inviterede - og jeg var med sammen med min veninde Vivi. Det var et fedt event med rød løber, champagne, tapas, dj, dansere, taler, goodiebags og selvfølgelig masser af sko, støvler, tasker og accessories. Der var rigtig god stemning og butikken var blevet super flot...




















Ingen kommentarer:

Send en kommentar