torsdag den 1. september 2011

Åbning af Blondie & Buster

Så blev det torsdag d. 1. september - dagen hvor min nye arbejdsplads, Blondie & Buster - åbnede i Maren Smeds Gyden i Aarhus C. Vi har arbejdet i døgndrift de sidste tre dage for at gøre klar til åbningen, og jeg var derfor temmelig spændt på at komme derned i dag da jeg fik fri fra studiet. Det gik heldigvis godt dernede; butikken så fantastisk ud, der var gang i skosalget og min chef Kirsten var glad og tilfreds. 
Blondie & Buster er åbnet i stedet for den Bianco, der lå der tidligere, og vi sælger sko til både herrer og damer. Jeg spottede hurtigt et par sko, som jeg i den grad måtte eje og fik dem på med det samme, så jeg var klar til job. Det blev de her ruskindsstøvler fra Ca'Shott, og jeg skal hilse og sige at de er SÅ NICE...


I dag havde jeg lovet at dele flyers ud og måtte derfor skrue det store smil på læben og gå en tur ned på Store Torv. Pga. festugen var der masser af mennesker, og jeg måtte derfor gøre alt hvad jeg kunne for at skille mig ud fra mængden af valg-entusiaster og i stedet prøve at fange de mode-interesserede forbipasserende. Det lykkedes faktisk helt godt, og på trods af de mange "nej tak", "hvad er nu det for noget" og ...intet svar... jeg fik, var der en hel del som besøgte butikken med min folder i hånden :)

Jeg har taget et par billeder af nogle af butikkens sko og støvler som jeg synes specielt godt om. Vi har mange fede mærker, bl.a. Billi Bi, Ca'Shott, ShoeBiz, Gardenia, Wonders og Hilfiger. Der er både snestøvler, vinterstøvler, efterårs-mode støvler i alle længder og modeller, chunky stiletter og støvler og meget mere.

ShoeBiz - chunky hæl

Gardenia - super fed!

ShoeBiz - nice varm


Gardenia - kvalitet til den store guldmedalje

Wonders - skindstøvle med elastik

Wonders

Billi Bi - super elegant

Ca'Shott - must-have!

Medarbejder Cecilie - grå Wonders støvler med blå snørrebånd

Klassiske stiletter i skind

Chef Kirsten - smuk og glad

Str. 35 og 42 - stor efterspørgsel

Chunky hæle - absolut must-have i efteråret

Lang klassisk støvle i skind

Chef Michael - travlt med at mærke de nye varer der kommer ind af døren
Kom endelig ned og kig - et ekstra plus er at vi kører 20% på alt i butikken fredag og lørdag. Det er helt sikkert et besøg værd! Søndag er jeg på arbejde, så kom ind og sig hej :)


Efter fire lange arbejdsdage, studieopstart og en mindre forkølelse er det nu tid til en time på sofaen inden sengen kalder. I morgen står den på temadag på Tandlægeskolen med mine skønne medstuderende. Dagens pensum er heldigvis læst og samvittigheden er i top.

Ha' en skøn aften - vi læses ved!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar