onsdag den 21. marts 2012

Sun Sun Sun




Hej med jer.
I dag er en virkelig god dag for mit vedkommende! Jeg har bl.a. fået svar fra min reeksamen - det er gået rigtig godt - så nu er den ude af verden :) Derudover har jeg været på klinik, til konference med Oral B og på arbejde i Blondie & Buster. Min aften bliver brugt alene herhjemme i lejligheden. Jeg elsker de her dage med godt vejr - man får meget mere energi og overskud, så en lang dag føles ligepludselig meget nemmere at komme igennem. Oral B sponsorerede forresten en lækker el-tandbørste til alle fra mit semester, og jeg glæder mig til at prøve om den er ligeså fantastisk som de fik det til at lyde :)

Solbrille-ituiet på billederne er fra genbrug. Jeg købte det sidste gang jeg var på Fyn til kun 5 kr. Det er ret sejt synes jeg :) Solbrillerne er gamle og fra Bianco.

Jeg håber I har det godt derude. Forresten skal jeg måske til Barcelona i påskeferien, det kunne være så dejligt at komme derned, og det ville være en god belønning oven på min eksamen :) Håber det bliver en realitet!
Knus Katrine

1 kommentar:

  1. Tillykke med din eksamen :)
    En tur sydpå lyder skønt, så jeg kan da godt forstå, at du havde en god dag :)

    SvarSlet