onsdag den 28. marts 2012

Gul t-shirt




Hej venner!
Selv om det fantastiske forårsvejr vist er slut i denne omgang, vil jeg lige vise jer min nye gule t-shirt. Pastelfarver er i den grad fremme her til foråret og det er jo lige noget for en som mig, der elsker de flotte farver. Jeg fandt t-shirten i sidste uge da jeg var forbi Monki for at købe gave til min lillesøster. Den kostede kun 60 kr. og blev derfor nødt til at købe den til både hende og mig selv. Jeg har allerede haft den på et par gange og tror den bliver rigtig god til sommer med brune arme og andre pastelfarver sat sammen med.

Jeg er lige kommet hjem fra en lang skoledag og arbejde i skobutikken. Har lidt rengøring som skal klares nu. I morgen får jeg påskeferie og så hedder det snart BARCELONA :)
God aften! Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar