torsdag den 22. marts 2012

Lovely morning






Hej med jer!
Ville bare tjekke ind og vise jer et par billeder fra min morgen. For en gangs skyld møder jeg sent, og jeg har derfor haft god til til at hygge mig herhjemme og spise god morgenmad. Igår aftes lavede jeg dej til boller, som jeg satte i ovnen i morges. Derudover har jeg brugt morgenen på at læse min bacheloropgave igennem, søge ind på kandidatuddannelsen og rydde lidt op i lejligheden.
Senere skal jeg mødes med min bachelorgruppe og skrive opgaven færdig, og i aften skal jeg ses med min kæreste. Det er en rigtig dejlig dag og vejret er helt fantastisk igen i dag :)

Håber I får en god dag.
Knus Katrine

2 kommentarer:

  1. Hvor er koppen med cyklen bare fin!! Hvor er den mon fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine. Den er skam bare fra Tiger-butikken :) Synes også den er rigtig fin - måske har de den stadig?
      Kh Katrine

      Slet