lørdag den 10. december 2011

Chai Latte

Kæreste læsere.
Jeg savner at dele min hverdag med jer og bare rolig, jeg har ikke glemt bloggen. Lige for tiden er der bare så mange andre ting i min hverdag, der tager min tid, og det er derfor svært at få tid til at lave indlæg når jeg samtidig gerne vil gøre det ordenligt og gennemført.
Jeg har en masse billeder at vise jer fra de sidste tre uger, og jeg glæder mig til at dele dem med jer i den nærmeste fremtid.

Eksamensperioden er så småt startet igen, og udover at jeg går i skole ca. 30 timer om ugen, har jeg også mange vagter i butikken og så er der jo lige veninderne, julegaveindkøb og daglige pligter, som også skal klares. Det er skønt at have travlt, men som sagt er det svært at nå det hele og jeg har derfor været nødt til at prioritere bloggen lidt fra i denne tid. Jeg håber I vil bære over med mig her i december måned og i stedet hygge jer med jeres familier og hvad I ellers plejer at gøre i julen.

I aften er jeg alene hjemme i lejligheden og har netop lavet en kop hjemmelavet chai latte. Det er virkelig lækkert og super nemt at gå til. Det er meget juleagtigt og når aftenen ellers bare står på læsning, er det med at glæde sig over de små ting og hygge sig med det så godt som man nu kan.

Jeg håber I har en dejlig weekend ligesom mig, vi læses ved :)
Knus K




Opskrift:
1 glas skummetmælk (kan nemt varmes i mikrobølgeovnen)
Chai the
0,5 tsk kanel
0,5 tsk kardemomme
1 tsk rørsukker

Ingen kommentarer:

Send en kommentar