fredag den 23. december 2011

Adventsgave

Hej alle.

Det er nu ret dejligt (og hyggeligt) at mine forældre ikke synes jeg er blevet for gammel til at få adventsgaver endnu :) De sidste par år har jeg fået én stor gave i stedet for fire mindre. Det er faktisk meget rart for så har jeg mulighed for at ønske mig noget jeg ikke selv har råd til at købe. I år fik jeg disse fine løbesko fra Nike og et par kompressions sokker fra Asics. Har lige opdaget at der sidder et kæmpe prismærke på strømperne hehe. Jeg var inde og få taget løbetest for et stykke tid siden, så jeg var sikker på at skoene passede til mine fødder. I morges fik jeg så indviet dem da jeg var afsted på en løbetur sammen med min mor.

Jeg håber I får en dejlig lillejuleaften. Herhjemme er familien samlet så vi skal traditionen tro pynte juletræ og spille spil i aften. Det glæder jeg mig til.

Juleknus herfra






Ingen kommentarer:

Send en kommentar