mandag den 17. oktober 2011

Søstershopping

Dagens outfit...
Stribet bluse: Weekday
Kjole: Samsøe Samsøe
Støvler: CaShott
Jakke: Selected Femme
Halstørklæde: Gina Tricot

Jeg har min søster på besøg her i efterårsferien. Vi hygger max og i dag har den stået på shopping hele dagen. Laura har fornuftigt nok sparet op til at kunne shoppe her i ferien, så hun fyrede den af i butikkerne og fik købt en masse tøj og et par sko. Anderledes stod det til med mig - SU'en giver ikke de store muligheder for at spare op, men jeg gav dog mig selv lov til at købe et par (eller 5) ting :)

Et udvalg af de forskellige poser vi fik med hjem

Mine nye og fine Converse

- man skal slå til når ens størrelse er den sidste :)

Smukke Laura med ny Weekday skjorte

Endnu en ny skjorte til Laura

Lauras nye t-shit fra Weekday

Bodystocking fra Weekday

Fine prikkede shorts fra Weekday - 2 stk - 1 til hver :)

Nye sko fra Blondie & Buster

Vagabond

Fin hårbøjle fra H&M



God blanding :)

Lillesøs

Støresøs

Ny rullekrave fra H&M

Ny Samsøe Samsøe basis kjole og karrygul nederdel fra Weekday

Laura Louise - http://lauralouisesblog.blogspot.com/

Jeg købte også to langærmede basisbluser fra Samsøe Samsøe, en mørkegrå og en lys bordeauxrød. De er fine. Desuden forelskede jeg mig i den smukkeste kjole fra Wonhundred og et par sorte Acne bukser, som virkelig var nice. Men der sagde fornuften altså stop og nu har jeg da nogle ønsker til jul :)

Apropo jul, så lavede Laura og jeg risengrød igår aftes. Det var så hyggeligt og heldigvis var der rester til i dag - mums! I morgen skal vi besøge Aros og onsdag står den på tivoli, sikke en dejlig ferie :)
God aften til jer alle!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar