tirsdag den 18. oktober 2011

En dag på ARoS

Laura og jeg har været på Aros hele dagen i dag. Vejret må siges at være perfekt til en indendørs aktivitet og det var efterhånden halvandet år siden vi havde været der sidst. Jeg havde desuden hørt så meget godt om de nye udstillinger og så skulle vi selvfølgelig også se regnbuen, som efterhånden er Aros' største kendetegn. Vi fik taget en masse flotte billeder og jeg kan varmt anbefale jer at tage forbi og se Olafur Eliassons udstillinger på 6. etage. "Your rainbow panorama" (regnbuen) er desuden også Olafur Eliassons værk og efter min mening får det 6 ud af 6 stjerner - det var vildt flot! Sanserne blev især udfordret i den såkaldte røg-udstilling og der var de flotteste skygger i spejl-rummet.

Indgangen kostede 80kr. for studerende og gratis for unge under 18 år. Meget fair pris, synes jeg!


Your atmospheric colour atlas







Beauty




The inverted panorama house













Your rainbow panorama









Skjorte: Only
Cardigan: Minus fra genbrug
Shorts: Wrangler fra genbrug
Sko: Converse



A piece of ARoS















Hold da op en billedserie jeg fik uploadet... Det er svært at vælge når der er så mange flotte billeder. Håber at I også har haft en dejlig dag på trods af regnvejret. Nu skal Laura og jeg ud og lave karry suppe med kylling og ristet brød. I aften står den på film, stearinlys og sofahygge - så bliver det vist ikke bedre :) Vi læses!

1 kommentar:

  1. Super fede billeder! Der gad jeg godt ind! :-D
    Jeg er blevet fast læser! Du er velkommen til at kigge forbi min blog, og måske også blive fast læser hvis du finder den interessant - jeg er lige begyndt ud :-)
    www.byinchs.blogspot.com

    SvarSlet