søndag den 13. maj 2012

NY BLOG: en plus en

Kære dejlige læsere.
I dag er dagen, hvor min søster og jeg åbner vores nye blog en plus en. Det er et projekt vi længe har gået med, og nu har vi endelig fået den oprettet og skrevet det første indlæg.

en plus en bliver en erstatning af min egen og Lauras blog, og der vil derfor ikke komme flere indlæg på denne blog i fremtiden. Bloggen kommer til at omhandle mange af de samme ting, som I har set her på bloggen - bl.a. fotografering, mode, shopping, mad, bagning, blomster osv.

Vi har valgt at gå sammen og dele vores interesse for blogging på én samlet blog. Jeg håber utrolig meget, at I alle vil følge os på den nye blog, og jeg glæder mig til at vise jer en masse nye indlæg :)

Se bloggen her og husk at følge den på bloglovin her.

Vi læses ved!

Knus og kram fra Katrine


1 kommentar:

  1. Dejlig blog.
    Hvis du vil kan du kigge forbi min giveaway : http://www.photographyshn.blogspot.com/2012/05/giveaway-aben.html
    Knus!

    SvarSlet